Aplicatia ITConces se adeseaza compartimentului din administratia publica locala care se ocupa cu gestionarea contractelor de inchiriere si concesionare. Aplicatia poate fi usor integrata cu activitatile specifice de colectare a taxelor si impozitelor locale, cu informatiile despre proprietatile si contribuabilii urbei cuprinse si gestionate in documentatiile realizate de catre compartimentele de specialitate.
Functiile aplicatiei:
- - evidenta contractelor de inchiriere si concesionare incheiate cu persoane fizice sau juridice;
- - evidenta actelor aditionale la contracte, incheiate anual;
- - configurarea cat mai flexibila a constantelor si datelor folosite la determinarea taxelor datorate de concesionari;
- - calcularea debitelor si penalitatilor datorate la momentul solicitat;
- - vizualizarea in timp real a datelor contractuale, fara a fi necesar recurgerea la arhiva;
- - extragerea de informatii pentru inspectorii de teren;
- detalierea informatiilor despre debite, dobanzi si penalitati pana la nivel de contract si termen de plata;
- Emiterea de rapoarte:
-
- - raport al situatiei incasarilor, nominal, cu sumele defalcate pe tipuri de datorii stinse (debite curente, ramasite, dobanzi, penalitati) sau sintetic, cu totalizari pe luni;
- - lista cu date contractactuale selectate dupa diverse criterii;
- - lista cu diverse date de identificare si localizare a persoanelor ce au incheiat contracte de inchiriere sau concesiune cu primaria;
- - lista datoriilor - un raport cu situatia datoriilor de plata neachitate, cu termenul de plata si data de calcul a dobanzilor si penalitatilor la alegerea operatorului.